Te gândești să rulezi reclame TikTok pentru afacerea ta? 15 lucruri pe care trebuie să le știi neapărat înaintea stabilirii strategiei de marketing digital

reclame tiktok

TikTok este într-adevăr un concept revoluționar. Este platforma care promite și care chiar oferă flexibilitate și posibilitate de creație. Un produs poate lua avânt imediat dacă este bine pus în scenă (sau dacă îl promovezi cu reclame TikTok) și dacă ții cont de câteva ponturi. Este bine de știut și de reținut pentru punerea ulterioară în practică.

#1 3 miliarde! De atâtea ori a fost descărcată aplicația TikTok! Imaginează-ți puterea unei reclame TikTok la așa număr de utilizatori

TikTok a fost descărcat de trei miliarde de ori în întreaga lume și este disponibil atât pentru dispozitivele iOS, cât și pentru cele Android. Pandemia de COVID-19, care a provocat carantinarea persoanelor în primele luni ale anului 2020, este în mare măsură responsabilă pentru dezvoltarea popularității aplicației. Au început să petreacă mai mult timp acasă și să folosească social media pentru petrecerea timpului liber. TikTok a înregistrat o creștere de 180% a numărului de utilizatori cu vârste cuprinse între 15 și 25 de ani în această perioadă, potrivit Statista.

#2 Cea mai descărcată aplicație în 2021

Poziția TikTok drept cea mai descărcată aplicație din 2021 este o realizare extraordinară. În ceea ce privește descărcările, a depășit venerabilii giganți ai rețelelor de socializare: Facebook, Instagram și Snapchat.

#3 Potrivit hashtag-urilor, cea mai populară categorie de conținut de pe TikTok este divertismentul

Utilizarea hashtag-urilor pentru a grupa conținutul de pe rețelele de socializare este o metodă grozavă de a ajuta utilizatorii să găsească tipurile de videoclipuri pe care le caută. În plus, divertismentul este cea mai populară categorie de conținut din rețea la nivel global, conform statisticilor TikTok. Acest hashtag a fost căutat de 535 de miliarde de ori! Următoarele categorii populare sunt dans, glume, sport/fitness sau DIY. Poți aborda una dintre aceste idei și pentru publicitatea online a produselor sau serviciilor tale

#4 TikTok este de obicei deschis de 19 ori pe zi de către utilizatori

Cu aplicațiile la dispoziția noastră, nu ar trebui să fie surprinzător faptul că le folosim de mai multe ori în fiecare zi, frecvent. Potrivit datelor, aplicația TikTok este deschisă de 19 ori pe zi de către utilizatorul mediu! Îți poți imagina de câte ori o deschide un heavy user?

#5 Statistici despre utilizatori și date demografice pentru TikTok

Chiar dacă TikTok prosperă, mai multe organizații continuă să se întrebe dacă merită să folosească platforma în planul lor general de marketing video. Stabilește dacă publicul tău țintă este prezent acolo înainte de a face această alegere. Din fericire, datele TikTok ne ajută să înțelegem mai ușor datele demografice ale bazei de utilizatori, ajutându-ne să facem această alegere. Generațiile mai tinere sunt cele care folosesc cel mai mult TikTok. Grupele de vârstă mai tinere nu se pot opri din navigarea prin TikTok. Vârstele cuprinse între 10 și 19 ani reprezintă 25% din utilizatorii activi ai TikTok din Statele Unite.

Află cum poți implementa campanii eficiente de promovare prin TikTok Ads

#6 Reclamele TikTok care performează cel mai bine au un mesaj emoționant

A-ți face publicul să simtă ceva este secretul pentru fiecare reclamă eficientă. Reclamele cu un mesaj emoțional au cele mai bune performanțe generale, potrivit TikTok. Oamenii vor fi mai mult înclinați să acționeze în cazul în care le poți ajunge la suflet. Acest lucru este esențial dacă dorești să primești cel mai bun randament al investiției tale în publicitatea online.

#7 63% din reclamele TikTok care au succes își comunică imediat mesajul

Dacă intenționeazi să rulezi reclame pe orice platformă, inclusiv TikTok, trebuie să conectezi imediat consumatorul cu mesajul, sunetul și imaginea. Dacă nu, riști să pierzi atenția lui și îl îndemni la a naviga pe o altă pagină.

#8 Rata de engagement pentru influencerii din SUA este de aproape 18%

Pe rețelele de socializare, engagementul este, fără îndoială, o măsură crucială pe care organizațiile trebuie să o monitorizeze. În plus, algoritmii par să favorizeze conturile cu niveluri ridicate de interacțiune, ceea ce este un semn că materialul se conectează cu cititorii. Potrivit datelor, influencerii din SUA obțin un engagement de aproximativ 18%. Acesta este un argument convingător pentru companii să încerce TikTok. De fapt, se pare că micro-influencerii (cei cu mai puțin de 15.000 de urmăritori) au și mai mare posibilitate de creștere.

#9 67% dintre utilizatori spun că TikTok îi inspiră să facă cumpărături, chiar și atunci când nu intenționau să facă acest lucru

Utilizatorilor TikTok le place să se conecteze cu brandurile, 73% raportând că simt o conexiune mai profundă cu companiile cu care interacționează pe platformă.

Propriile cercetări ale TikTok privind comportamentul utilizatorilor dezvăluie puterea lor de influență asupra obiceiurilor de cumpărături ale utilizatorilor. 37% dintre utilizatori descoperă un produs în aplicație și doresc imediat să-l cumpere. Nu e de mirare că hashtag-ul #TikTokMadeMeBuyIt a acumulat peste 7,4 miliarde de vizualizări în 2021.

#10 Cele mai de succes videoclipuri au o lungime cuprinsă între 21 și 34 de secunde

Videoclipurile care se încadrează în această durată cresc numărul de afișări cu 1,6%, o creștere mică, dar de impact. Deci, take notes!

#11 Prin adăugarea de text, vizualizările cresc cu 55,7%

Mai mult decât o simplă practică pentru design, textul adăugat în videoclip este o idee bună. În comparație cu videoclipurile fără captions sau un call-to-action, acesta oferă, de asemenea, o serie de avantaje pentru viralizarea conținutului tău

#12 Cumpărăturile online și TikTok-ul

Utilizatorii TikTok au de 1,5 ori mai multe șanse să-și convingă cunoscuții sau comunitatea să testeze un produs sau serviciu pe care l-au găsit în aplicație decât utilizatorii altor rețele de socializare și sunt de două ori mai predispuși să ofere o șansă acelui produs sau serviciu.

promovare tiktok

#13 Potrivit a 61% dintre TikTokeri, ei folosesc frecvent mărci pe care le văd promovate prin reclame TikTok

Pentru a-ți planifica în mod corespunzător anunțurile pe site, aruncă o privire la mai multe dintre aceste tipuri de reclame. Fă un mic research și un plan de comunicare bine pus la punct înainte de a trece la acțiune.

#14 Când reclama face directă referire la ei, 33% dintre oameni răspund mult mai bine pe TikTok

Deci aici, oamenii caută conexiunea cu brandul și, prin urmare, o comunitate online.

#15 Brandurile noi care doresc să ruleze reclame TikTok Ads pot primi acum între 300 și 2.000 de dolari în credite publicitare

Platforma TikTok nu reprezintă un instrument obligatoriu în campanii de digital marketing, ci mai mult o oportunitate de neratat. Nu-ți spunem că nu poți reuși fără ea, însă este cu siguranță de luat în calcul. Oferă o posibilitatea de promovare rapidă și cât se poate de creativă, poți dezvolta concepte interesante în funcție de target și poți încerca mai multe tipuri de abordări.

Mai mult decât știi, ține cont și de faptul că:

  • Este deschis de foarte multe ori pe zi de către utilizatori, deci ai șanse mari ca produsul tău să fie văzut, în orice moment.
  • Pe TikTok, orice produs poate deveni un trend,
  • Folosește efecte ale vocii, sunete cunoscute și nu uita să-ți spui repede mesajul!

Dacă vrei să dezvolți un mix perfect de promovare online descoperă mai multe despre Facebook Ads aici.