Oamenii, percepțiile, dorințele și aspirațiile, toate sunt într-o continuă și rapidă evoluție. Tocmai de aceea, întotdeauna brandul tău se readapteză și livrează calitate conform cu realitatea din piață. Cu promovare prin LinkedIn Ads poți obține rezultate notabile pentru campaniiile tale de B2B.
#1 810 milioane de oameni folosesc LinkedIn! Un motiv destul de pertinent să apelezi la campanii de promovare prin LinkedIn Ads
În comparație cu Facebook, care are astăzi aproximativ 3 miliarde de utilizatori și Instagram, cu peste 1,2 miliarde de utilizatori, LinkedIn nu are cea mai mare bază de utilizatori în rândul rețelelor sociale. Dar publicul său este unul valoros pentru companii și este o parte importantă de introdus într-o campanie de marketing. Deci nu-l omite!
#2 Imaginile din postările de pe LinkedIn oferă de două ori mai mult engagement decât alt tip de content. Așa că nu uita să folosești imagini optimizate atunci când faci campanii de promovare prin LinkedIn Ads
Conținutul vizual de o calitate ridicată are performanțe chiar mai bune pe această platformă. Ratele de click sunt cu 38% mai mari decât alte fotografii de dimensiuni reduse de exemplu. LinkedIn sugerează utilizarea imaginilor 1200 x 627 pixeli. Deci poți nota asta pentru viitoarele tale postări, asigurându-le astfel mai multe șanse de vizibilitate în online.
#3 Anunțurile de pe LinkedIn pot fi văzute de 14,6% din populația lumii. Îți imaginezi ce succes avea dacă apelezi la promovare prin LinkedIn Ads?
Ca să ne înțelegem, vorbim despre 14,6% dintre adulții cu vârsta de peste 18 ani. Deci care pot deveni consumatorii oricărui produs care ajunge la ei prin promovare online. LinkedIn oferă avantajul unei baze de utilizatori pentru care deții informații valoroase. Știi informații legate de specializarea lor, de locul de muncă actual. Toate acestea sunt informații utile pentru strategia de comunicare.
#4 Ca urmare a expunerii la anunțurile de pe LinkedIn, brandurile au înregistrat o creștere de 33% a intenției de cumpărare
Deoarece utilizatorii interacționează cu postările unui brand și le împărtășesc în feed-urile lor, LinkedIn oferă marketerilor posibilitatea de a se conecta cu clienții încă de la început în procesul de vânzare.
#5 LinkedIn oferă marketerilor rate de conversie de până la de 2 ori mai mari
Deoarece LinkedIn oferă atât de multe funcții de direcționare a publicului, vizitele pe siteuri web care provin de pe platformă sunt mai susceptibile de a duce la rate de conversie mai mari pentru afaceri B2B.
Pe cuvânt, nu vei găsi o altă platformă care să genereze lead-uri mai calificate pentru vânzări B2B.
Află cum poți implementa campanii eficiente de promovare prin LinkedIn Ads
#6 58 de milioane de companii folosesc LinkedIn
Este logic, având în vedere că această rețea puternică permite businessurilor să se conecteze atât cu clienții, cât și cu potențiali clienți B2B.
#7 În Q2 din 2022 veniturile LinkedIn din publicitate online au crescut cu 43% față de aceeași perioadă a anului trecut
Companiile au integrat soluțiile de marketing ale LinkedIn în strategia lor. Iar acest aspect s-a văzut și în veniturile LinkedIn. Creșterea veniturilor platformei, care a depășit 1 miliard USD în 2021 nu este surprinzătoare având în vedere extinderea bazei de utilizatori.
#8 LinkedIn a fost evaluat ca fiind cel mai eficient canal pentru generarea de lead-uri super calificate de către 40% dintre marketerii B2B intervievați
Informații precum poziția într-o companie, compania, industria sau nivelul de experiență pot fi folosite pentru a targeta potențiali clienți în campaniile de LinkedIn Ads. Astfel sunt generate lead-uri care corespund cu profilul potențialilor clienți și care apoi pot fi convertiți mai ușor în clienți.
#9 Pentru marketingul social media organic, 93% dintre marketerii de conținut B2B utilizează LinkedIn
Având în vedere că LinkedIn oferă un context în care persoanele caută conținut legat de business, acest lucru nu este surprinzător.
Conform acestor cifre, Facebook este a doua cea mai populară rețea pentru marketerii de conținut B2B (80%), în timp ce Twitter este a treia cea mai populară rețea (71%).
#10 LinkedIn este rețeaua de top pentru generarea de rezultate organice
Facebook se află pe locul doi, cu 37%, urmat îndeaproape de Instagram cu 27%, și YouTube cu 21%, mult sub LinkedIn. Iar când combini rezultatele organice cu promovare prin LinkedIn Ads te aproprii tot mai mult de succes.
#11 Campaniile de LinkedIn Ads sunt utilizate de 75% dintre marketerii de conținut B2B
Twitter este pe locul trei, cu 30%, urmat de Facebook cu 69%. Dacă ești începător în tot ceea ce ține de LinkedIn, cere ajutorul unei agenții de marketing digital care să te ajute să folosești la maximum instrumentele puse la dispoziție de platformă.
#12 Rata engagement pe Linkedin este de 2 ori mai mari pentru companiile care postează o dată pe săptămână
Pentru a menține o rată de engagement semnificativă pe LinkedIn, trebuie să faci frecvent actualizări. Vestea bună este că poți avea un nivel mai mare de implicare și postând doar o dată pe săptămână.
Potrivit datelor, miercuri este ziua ideală pentru ca brandurile care vând B2B să publice pe LinkedIn, în timp ce luni și miercuri sunt ideale pentru companii cu o ofertă B2C.
#13 Câte persoane poți găsi pe LinkedIn în anul 2022, în funcție de vârstă?
Potrivit informațiilor publicate de platformă în iulie 2022, advertiserii de pe LinkedIn ar putea accesa următoarele segmente de public globale:
• 170,0 milioane de membri (18,1% din audiența totală LinkedIn) cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani
• 490,0 milioane de membri (58,0% din audiența totală LinkedIn) cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani
• 14,0 milioane de utilizatori (sau 19,0% din audiența totală LinkedIn) cu vârste cuprinse între 35 și 54 de ani
• 21.000.000 de utilizatori care au vârsta de 55 de ani sau mai mult (3,0% din audiența totală LinkedIn)
#14 LinkedIn este instrumentul perfect pentru a găsi persoanele de decizie din companii
La sfârșitul anului 2021, platforma avea înregistrați peste 65 de milioane de persoane de decizie din mediul de afaceri, potrivit statisticilor oficiale LinkedIn.
Poți găsi cu ușurință clienți prin căutarea fie după numele, poziția sau compania lor. LinkedIn sugerează, de asemenea, alți clienți potențiali pe care îi poți viza. Deci totul devine mult mai simplu pentru tine.
#15 Mai mult de jumătate dintre persoanele care iau o decizie revizuiesc și verifică organizațiile cu care colaborează pe LinkedIn
Trebuie să publicați conținut interesant și educațional pe LinkedIn, deoarece mai mult de jumătate (55%) dintre factorii de decizie analizează cu grijă atunci când decid cu ce companie să colaboreze.
Și dacă te-au zăpăcit toate cifrele, pierzând esența a ceea ce noi încercăm să-ți spunem, trebuie să reții că LinkedIn este unul dintre cele mai profi și serioase cadre din online în care poți activa.
- Este într-o continuă și vizibilă evoluție.
- Produce cele mai bune rezultate organice.
- Aici vei găsi competiția, dar și exemplele de urmat.
- Produce cele mai bune rezultate pentru campanii de tip B2B.