Spune-ne că nu dai scroll plictisit și că nu omiți multe detalii, postări, reclame. Nu poți spune asta, nu? Trebuie doar să înțelegi că Marketingul de succes nu ajunge la toată lumea, ajunge la oamenii potriviți și, de aceea, Facebook este incredibil de util! Cum poți folosi Facebook Ads pentru afacerea ta și pentru ca reclamele tale să ajungă acolo unde trebuie și de ce, vei afla în cele ce urmează.
#1 Reclamele Facebook sunt folosite de 93% dintre marketerii de social media
Suntem cu toții conștienți de faptul că Facebook Ads, cu capacitatea de a ajunge la miliarde de utilizatori, sunt o componentă esențială pentru majoritatea campaniilor de marketing. Utilizarea rețelelor de socializare de către marketeri ca platformă de marketing digital nu ar trebui, prin urmare, să fie ceva nemaiauzit. A devenit o normalitate și un must pentru rezultate concrete.
#2 Utilizatorii care folosesc aplicațiile mobile generează 94% din veniturile din publicitate
„Acum suntem cu adevărat o companie mobilă”, a fost una dintre declarațiile lui Mark Zuckerberg în 2012, lucru care nu pare să se schimbe prea curând, ci din contră, ia o mai mare amploare. Volumul publicității mobile a fost în 2021 la peste 60 de miliarde în 2021, iar ritmul nu încetinește, doar crește.
#3 Piața de publicitate Facebook din SUA va cheltui nu mai puțin de 58,11 miliarde de dolari în 2022
Față de anul trecut, aceasta este în creștere cu 15,5%.
#4 Facebook Stories devin din ce în ce mai importante și demne pentru a fi luate mai mult în considerare
O altă caracteristică importantă pentru Facebook este replicarea modelelor altor site-uri de socializare precum Instagram, Youtube și Snapchat, prin Facebook Stories. Site-ul a atras 150 de milioane de utilizatori activi zilnic în primele 14 luni și își propune să se extindă la mai multe dintre persoanele care folosesc deja aplicația.
Având în vedere că Facebook Stories are în prezent un uimitor 300 de milioane de utilizatori activi zilnic, orice strategie de marketing ar trebui să ia în considerare includerea acesteia în cazul în care publicul țintă este online și implicat.
#5 În fiecare zi, utilizatorii de telefonie mobilă Facebook folosesc aplicația timp de 57 de minute
Aceasta este media de timp pe care utilizatorii o petrec folosind aplicația Facebook în fiecare zi. 28 de ore pe lună sau 14 zile pe an.
20.000 de minute în care să afișezi unui potențial client o reclamă care să convertească. Crezi că e timp suficient?
#6 Peste jumătate din veniturile totale ale Facebook din videoclipuri sunt generate de reclamele video pentru dispozitive mobile
Atunci când este cazul, marketerii ar trebui să acorde prioritate conținutului video optimizat pentru dispozitive mobile. Asta deoarece știm deja că mai mulți utilizatori Facebook vor alege aplicația mobilă în 2022 în locul unui desktop. Acum… sincer, de când nu ai mai folosit PC-ul sau laptopul pentru a naviga pe Facebook minute în șir?
#7 Pe Facebook, videoclipurile reprezintă 15,1% din conținut
Utilizatorii Facebook din întreaga lume urmăresc în medie 100 de milioane de ore în total, zilnic! În fiecare zi, peste 8 miliarde de videoclipuri sunt văzute pe site-ul de socializare. Mai are rost să spunem că este un potențial enorm pentru afacerea ta?
#8 Cea mai mare rată de engagement pe Facebook este văzută în postările cu conținut video!
Rata estimată de engagement pentru fotografii este acum de 4,36%, în timp ce rata estimată pentru statusuri de tip text este de 1,66%. Cu toate acestea, engagementul pentru conținutul de tip video este de peste 6%. Data viitoare când postezi doar text gândește-te la acest aspect. Nu ignora nevoile publicului tău țintă!
#9 În 2022, Facebook are cei mai mulți utilizatori pe social media
În decembrie 2021, platforma avea 3,59 miliarde de utilizatori activi lunar (inclusiv Facebook, Instagram, WhatsApp și Messenger), potrivit raportului Meta.
Potrivit datelor MAU (Montly Active User) elaborate de Statista pentru social media, Facebook a avut 2,91 miliarde MAU în ianuarie 2022, urmată de YouTube (2,56 miliarde) și WhatsApp (2 miliarde de utilizatori).
Descoperă cum să creezi Facebook Ads pentru afacerea ta direct de la experții Meta.
#10 51% din marketerii B2C folosesc social media marketing
În 2022, 51% dintre aceștia intenționează să cheltuiască între 50% și 75% din bugetul lor total pentru publicitatea pe rețelele de socializare. Datele sunt preluate din raportul smartly.io din 2022 privind publicitatea pe rețelele de socializare.
Pentru a înțelege faptul că Facebook încă este platforma cu potențialul cel mai crescut ar fi bine să știi că în 2020 doar 11% dintre participanții la studiul de mai sus intenționau să cheltuie procente atât de mari din bugetul total doar pentru campaniile de Facebook Ads.
#11 Facebook este unul dintre primele trei cele mai populare site-uri web din lume
Facebook s-a clasat pe locul al treilea între toate site-urile web în decembrie 2021, potrivit statisticilor SemRush.
Este improbabil ca vreun alt brand să depășească unul dintre cei trei giganți digitali ai momentului care conduc în prezent topul.
#12 Facebook este cel mai bun loc pentru campanii de tip App Installs
Conform Indicelui de performanță a publicității mobile AppsFlyer din 2021, mobile marketerii au avut cele mai bune rezultate în platforma Meta (include Facebook, Instagram și Audience Network).
#13 Pentru 46% dintre advertiseri, Instagram oferă cel mai bun ROAS
Cel mai mare ROAS (Return On Ad Spend) a venit din reclamele Facebook, afirmau 36% dintre marketeri în 2021. Pentru 29% dintre respondenți, Instagram a venit cu cele mai bune rezultate, fiind în spatele campaniilor Facebook.
Totuși, în 2022, rolurile au fost inversate. 46% dintre advertiserii B2C susțin că obțin cel mai bun ROAS prin campaniile de Instagram Ads.
#14 În fiecare săptămână, brandurile postează de 5,5 ori pe Facebook
Cele mai recente date Statista disponibile arată că brandurile publică în medie 5,5 postări pe Facebook în fiecare săptămână. Este important să ai acest aspect în vedere și să nu îți aloci toate resursele doar pentru campanii de Facebook Ads, conținutul organic are rolul său într-o strategie câștigătoare.
#15 În 2022, 87% dintre marketeri intenționează să cheltuiască mai mult pentru promovarea prin Facebook Ads
Cele două rețele de publicitate, Facebook și Instagram, sunt pregătite pentru și mai multă publicitate.
87% dintre marketeri se așteaptă să-și crească cheltuielile cu reclamele Facebook în 2022, iar 73% dintre advertiseri se așteaptă să-și crească cheltuielile cu reclamele Instagram.
Dacă 87% dintre marketeri își vor crește bugetul de Facebook Ads în 2022, tu ce mai aștepți? Încearcă să ajungi la succes ușor și sigur prin tehnici specifice și prin funcțiile pe care Facebook le pune la dispoziție pentru ca lucrurile să meargă ca unse pentru afacerea ta.
Și pentru ultima oară, să ne asigurăm că nu uiți: De ce campanii de Facebook Ads?
Repetă cu noi:
- Piața de publicitate Facebook este într-o continuă creștere: 15% față de anul trecut!
- Un utilizator Facebook petrece minim 57 de minute/zi în platformă!
- În 2022, Facebook a înregistrat cei mai mulți utilizatori activi în comparație cu toate celelalte platforme!
- Dintre toate tipurile de conținut, videoclipurile au cea mai mare acoperire pe Facebook!