Există miliarde de căutări făcute pe Google în fiecare secundă. Integrate într-o campanie de marketing digital, acestea reprezintă o modalitate eficientă de a aduce trafic relevant și calificat pe site-ul tău. Deci o mai mare deschidere către reușită. Iar din acest motiv îți recomandăm să descoperi 15 motive pentru care promovarea prin Google Ads este făcută pentru afacerea ta.
#1 Pentru campanii de tip PPC, peste 80% dintre companiile din întreaga lume se bazează pe Google Ads
Potrivit unui studiu din 2020, 80% dintre companiile din întreaga lume se bazează pe anunțuri Google plătite pentru campaniile lor PPC, cu toate că au și alte opțiuni.
#2 65% din click-urile pe care le primesc campaniile Google Ads sunt generate de publicitatea plătită prin Google Search
Conform datelor statistice despre campanii PPC, campaniile de tip Google Search aduc peste 65% din toate click-urile din Google Ads, ceea ce îl face un contribuitor semnificativ la numărul total de click-uri.
#3 Lead-uri de calitate superioară
Rata de conversie pentru clienții unui retailer care ajung pe site prin reclame Google este cu 50% mai mare față de cei care ajung printr-un link organic.
#4 Deoarece răspunde direct la întrebarea lor din căutare, 33% dintre consumatori dau click pe un anunț plătit în Google Search Network.
Descoperă mai multe despre cum poți folosi promovarea prin Google Ads în beneficiul tău direct de la Google.
#5 63% dintre utilizatori au făcut clic pe un anunț Google
63% dintre consumatori au făcut clic pe un anunț plătit în Google, potrivit Raportului anual HubSpot. Acest lucru oferă speranță pentru oricine rulează reclame pe Google. Pentru că unul dintre obiectivele principale ale unei reclame este de a convinge utilizatorul să facă click pe site-ul său.
#6 PPC aduce de două ori mai mulți vizitatori ca SEO
Multă vreme, optimizarea SEO a fost cel mai la îndemână instrument pentru a ajunge în primele căutări din Google. La urma urmei, optimizarea pentru motoarele de căutare este o metodă foarte bună pentru a produce rezultate pe termen lung. Cu toate acestea, campaniile de tip PPC aduc de două ori mai mulți vizitatori ca SEO. Iar asta le face ideale pentru o strategie de marketing integrată.
#7 Atunci când fac achiziții, 65% dintre oameni fac click pe reclame Google
Cu promovarea prin Google Adspoți depăși concurența și poți vinde mai mult. Acest lucru se datorează faptului că 65% dintre cei care fac click pe aceste reclame au început deja procesul de cumpărare. Ei sunt în una dintre fazele procesului de cumpărare. S-ar putea să fii tu cel care obține click-ul, respectiv conversia dacă reclama se potrivește cu ceea ce caută.
#8 85,3% din click-uri sunt generate de campanii de Google Shopping
Aproximativ 76,4% din banii cheltuiți pentru anunțurile afișate în Google Search Network sunt din campaniile de tip Google Shopping pentru retail. Prin urmare, acestea produc 85,3% din totalul click-urilor generat de campaniile Google.
#9 Google sugerează o limită zilnică de cheltuieli de $10 la $50
Când începi să utilizezi pentru prima dată Google Ads, este posibil să nu îți fie clar câți bani să aloci primelor tale campanii. Stabilirea unui buget zilnic este potrivită și recomandată de Google. Pentru conturile de Google Ads noi este recomandat să începi cu bugete între $10 la $50. După ce ești sigur că reclama funcționează, poți să-ți crești bugetul zilnic.
#10 Click-urile generate de Google Ads se fac în principal de pe dispozitive mobile (61,9%)
Având în vedere frecvența cu care ne folosim dispozitivele mobile, se pare că 61,9% din click-urile pe anunțuri provin de pe un dispozitiv mobil. Ai în vedere această informație data viitoare când setezi o campanie. Și asigură-te că este optimizată pentru mobil.
#11 60% dintre utilizatorii de smartphone-uri au luat legătura cu o companie prin campanii de Google Search
Potrivit Google, 60% dintre utilizatorii de smartphone-uri au luat contact direct cu o companie după ce au efectuat o căutare. Asta pentru că Google permite implementarea de campanii de tip Call-Only. Conținutul lor fiind este afișat doar pe dispozitivele capabile să apeleze cu un singur click numărul de telefon afișat în anunț. Aceasta este o oportunitate grozavă dacă vrei să ajungi la lead-uri super calificate.
#12 4 din 5 consumatori doresc anunțuri bazate pe locație
Acestea sunt utile pentru clienții care încearcă să găsească un produs local, caută un restaurant sau caută o afacere înapropiere. Își doresc reclame adaptate locației lor, deci este foarte important să ții cont și de asta. Principalele elemente de care să ții cont dacă ai un business local sunt:
- Oraș
- Stradă
- Cod Poștal
#13 65% dintre companiile mici și mijlocii desfășoară campanii PPC
Să nu cumva să rămâi în urmă! 65% dintre firmele mici și mijlocii au integrat campaniile PPC și promovarea prin intermediul Google Ads în strategia lor de marketing și câștigă clienți noi în fiecare zi.
#14 Costul mediu/click al campaniilor Google Ads variază între 1și 2 dolari
Potrivit datelor, costul mediu al click-urilor venite din campaniile Google Ads este între $1 și $2.
Dar este esențial să reții că aceasta este doar o medie. Costurile pot crește în funcție de afacere, deoarece unele industrii au o competiție mult mai mare, iar costurile sunt direct proporționale cu nivelul competiției.
#15 Campaniile Google Ads au o rată medie de conversie de 4,40%
Unul dintre cele mai populare obiective pentru companiile care rulează campanii Google constă în setarea de campanii cu obiectiv de conversii. Rata medie de conversie pentru reclamele Google din Search Network este de 4,40%. Pentru comparație, pentru campaniile de Google Display rata medie este de 0,57%.
- La costuri nu foarte ridicate și nu prin modalități de promovare care să te pună în dificultate, Google Ads ar trebui să reprezinte ajutorul tău numărul 1 în încercarea de a ajunge în top cu afacerea ta! Este o modalitate care face ceea promite deoarece:
- Aduce foarte multe click-uri și lead-uri calificate.
- Crești bugetele și optimizezi în funcție de rezultatele pe care le aduce fiecare campanie.
- Generează rezultate foarte bune pe mobile, acolo unde sunt majoritatea clienților tăi.